Сучасні інструменти маркетингу

КЕЙС. AYNO - доставка їжі. Встигнути за 60 хвилин.

Кейси
Як я підготував компанію AYNO до автоматичних прийомів замовлень онлайн, які поступають 24/7.

Всі види страв мають доставлятися по місту до 60 хвилин. Треба зізнатися, що це не завжди вдається, але компанія вивчає проблеми та вирішує їх. Бо без розбору проблем немає росту, якого всім хочеться.

image

Сайт "AYNO"


Задача


1 - Візуалізація замовлень


Всі продажі велись через інстаграм, менеджери скидали в директ клієнтам електронне текстове меню у форматі ipeg (макет меню, без фото страв). Це не всім зручно. Тим більше, що немає візуалізації страв, які замовляєш.

2 - Автоматичний прийом


Всі клієнти різні і замовляють вони по-різному. При замовленні в директі менеджер не завжди моментально може відреагувати на заявку або питання. Телефонувати не всі мають змогу, та й не всі хочуть замовляти саме телефоном.

Тому для автоматизації був створений чат-бот, який автоматично приймає замовлення у facebook messenger.

3 - Повторні продажі

Компанія хоче продавати більше. Тому працювати з теплими клієнтами завжди вигідніше. Саме вони можуть привести ще й нових клієнтів.

Після потрапляння в чат-бот і оформлення замовлення клієнт стає підписником та може отримувати особисту розсилку. В розсилку можна відправляти як загальні відомості, так і індивідуальні пропозиції в залежності від історії замовлень та його вподобань.

Це показу клієнтом особливе ставлення вашої компанії та збільшує лояльність до вас. Звичайно, якщо ці розсилки нативні, не дуже набридливі та дійсно з цінними пропозиціями.

4 - Нові канали клієнтів

Завжди треба нова аудиторія, яка створюватиме ще більше нових клієнтів. Тому треба було виходити за межі інстаграму.

Для цього була налаштована пошукова реклама в google. Сайт дасть змогу залучати з інших каналів, навіть безкоштовно. Також сайт був інтегрований на сторінку facebook.

!! Обов'язково прочитайте про ідею отримання клієнтів через QR - коди в кінці.



Як вирішено задачу

- Лендинг


1 суцільна сторінка з навігацією в шапці (зверху на сайті). На ньому розміщено весь асортимент страв з фото та описом.

- Зручна навігація


При перегляді сайті можна повернутися в будь-який відділ за допомогою помітних кнопок.


image

- Смачні картинки

Відразу зрозуміло як виглядатиме замовлена страва, що збільшує довіру.


image


- Чат-бот автоматично приймає замовлення

Зручне замовлення для клієнтів - один з головних факторів. Для оформлення замовлення клієнти перенаправляються сторінку facebook. Всі менеджери бачать замовлення і можуть підключитися для консультації або прийняти замовлення для передачі на кухню.

Зазвичай, клієнти нічого не питаються при оформленні замовлення тому що все на сайті зрозуміло написано. Хіба що питаються який соус до піци смачніший.


Хочете протестувати цей чат-бот самостійно?
ТУТ ПОСИЛАННЯ НА ЧАТ-БОТ AYNO


image


- Додаткова реклама


1 - Борди

По місту розвішані рекламні борди, на яких вказані соціальні мережі для замовлення. Неможливо заміряти результат в плані кількості переходів саме в акаунти Ayno.

Виправити цю ситуацію могли би QR-коди прямо на бордах. Мотивувати їх використовувати можна зашиванням в цей код якоїсь спеціальної знижки. Навіть якщо код відразу не зчитає клієнт, бо може рухатись на авто. Він все ж може зфотографувати борд та потім зчитати його з іншого телефону, навівши камеру на екран свого девайсу. 

2 - Пошукова реклама в google

Навіть в такому маленькому місті як Хуст (до 30000 людей) є релевантні пошуки. Тому реклама в Google дуже актуальна.

Наздоганяти відвідувачів сайту також можна за допомогою пікселю ФБ, який допоможе показувати рекламу в соціальних мережах тим, хто вже був на сайті. Це збільшить кількість замовлень за рахунок нагадувань та постійній взаємодії з потенційними клієнтами.

Ці цифри нижче говорять про дуже точне попадання в потреби цільової аудиторії. Ми отримували дуже гарячих клієнтів, які відразу телефонували або замовляли з сайту.

image


3 - Платна реклама у ФБ

Ви знаєте, що більше 60% людей навіть не розуміють що їм потрібна ваша послуга / товар? Сьогодні за допомогою реклами можна показувати свій продукт тисячам людей і знайти реально тих, кому він цікавий.

Це і було реалізовано для нарощення бази саме у messenger, що дозволить далі взаємодіяти, а не просто 1 раз показатися клієнтові.


-
Інтеграція

1- З сайту в чат-бот messenger

Замовлення через чат-бот це не тільки зручно. А ще й вигідно. Це економить час менеджера та клієнта. Також збирається база. Це ваша міні - CRM. 

2 - З соціальних мереж на сайт

Як не крути, соціальні мережі не дають поки що таку навігацію як сайт. Тому важливо дати можливість клієнтам замовляти на зручному сайті.


- Повторні продажі

1 - Збір відгуків

Менеджери питаються про якість обслуговування. Це дозволяє клієнту відчути турботу. Навіть якщо клієнту щось не сподобалося, але його почули, то існує більша ймовірність повторних замовлень.

2 - QR-коди на коробках та бордах

Це вже так зрозуміло як і наявність сайту. Ці коди дозволяють швидко перейти за посиланням. А сама коробка від піци може слугувати інструментом для повторного замовлення. Прямо на ній можна писати "отримай знижку на наступне замовлення" та помістити QR-код для прямого переходу до замовлення. А ще по коду можна пересилати на підписку на акаунти соц мереж.

3 - Розсилки в чат-боти

У кожного бізнесу є можливість взаємодіяти з клієнтами у своїй базі. Це має бути не СПАМ розсилка всього підряд. Спочатку вам треба вивчити вподобання клієнта.

На прикладі AYNO: після замовлення бургеру можна надіслати підбірку нових бургерів, запропонувати спробувати суші або надіслати знижку на набір бургерів для компанії. Найцікавіше те, що це можна налаштувати 1 раз і бот робитиме це автоматично за вас.


ІДЕЯ
. Використовуйте флаєри. Але не звичайні. Надрукуйте на них QR- код, який вестиме клієнта в чат-бот. Запропонуйте клієнту знижку на перше замовлення та отримайте його контакт, який дозволить Вам робити повторні продажі. Вдосконалюйте свої інструменти маркетингу та не бійтеся експериментувати.


image

Я відповідально ставлюся до кожного свого проекту. Для клієнта я надаю комплексне рішення його проблеми / задачі. 

ПРОКОНСУЛЬТУЙТЕСЬ БЕЗКОШТОВНО:


Instagram
Facebook

Сайт FIX Agency
Telegram канал - позичте мої ідеї