Сучасні інструменти маркетингу

КЕЙС. Майстер та викладач макіяжу. Сайт, який будує її особистий бренд на автоматі.

Кейси
ЯКА СТОЯЛА ЗАДАЧА?
- Автоматизувати процес прийому замовлень
- Збирати базу для повторних продажів

ЯКІ ПРОБЛЕМИ ТРЕБА БУЛО ВИРІШИТИ?
- багато клієнтів та питань від них - обмежений час на переписку
- немає змоги збирати базу та працювати з нею повторно
- треба ретаргенинг у ФБ з автовідповідями в чаті
- потрібен менеджер, який відповідатиме на основні питання 24/7

Так як перед потраплянням в чат-бот клієнт вивчає сайт, перенасичувати внутрішність боту інформацією ми не стали.

ЩО ЗРОБИЛИ?

1 - Створення чат-боту та підключення його до бізнес - сторінки facebook

Ми почали з самого створення боту та наповнили його описом послуг з реальними фото робіт. Фото завжди краще продає і дає можливість швидше зорієнтуватись клієнту при попаданні в чат-бот.

Дивитися фото.

image

2 - Інтеграція спеціального REF URL посилання на сайт.


Створили спеціальне посилання, яке перенаправлятиме клієнта з сайту прямо в чат-бот. Це посилання вбудували в кнопку запису. Таким чином ми не втрачаємо трафік з сайту. Всі контакти, навіть якщо людина не купила, зберігаються в базі messenger.

В даному випадку під списком послуг є кнопка "записатися". При натисканні на неї клієнта перенаправляє в месенджер.

Дивитися фото.

image

3 - Нарощення бази клієнтів

Таким чином постійно росте кількість клієнтів, яким можна повторно продавати ті самі послуги. Вони є теплою базою, якій можна пропонувати також інші послуги.

Для цього ми будуємо систему розсилок, яка буде наповнена на 70% корисними знаннями про макіяж та beauty сферу, яка цікавить кожну жінку. 30% залишаємо для продажу послуг.

В плані:
- інтегрувати календар для запису на конкретну дату.
- додати можливість онлайн оплати послуг, курсів, косметики.
- перевести всю існуючу базу контактів в messenger за рахунок особистих запрошень.

4 - Тераргетинг в соціальних мережах


Налаштували повторний показ реклами у facebook тим, хто заходив на сайт з різних каналів. Пропонуємо їм повернутися до замовлення, отримати безкоштовну консультацію та розказуємо про інші послуги beauty майстра Даша.

Таким чином вони також потрапляють в базу messenger, натискаючи на рекламу. Чим більше клієнт взаємодіє з майстром, тим ймовірніше що він замовить послугу.

Головне - більше розказати про Дашу, аби у клієнта формувати вневненність в тому, що він може звернутися до неї з різними запитами.

Дивитися фото.

image


ЩО ОТРИМАЛИ?

- Клієнти не залишаються без відповіді і отримують розуміння, коли з ними зв'яжуться.
- Всі клієнти збираються в базу та прогріваються далі.
- Можливість запрошувати на івенти та розсилати корисну інформацію відразу всім підписникам.
- Можливість сегментувати учнів та навчати їх онлайн.
- Формувати навколо себе комьюніті з рекордним % відкривання листів.

ЦИФРИ:
За 4 місяці отримали 28 клієнтів. Тут не рахуються відкладені покупки.

Бюджет 50 грн/день на пошукові запити. Приблизно 1500 грн / місяць.

Клієнт приносить в середньому 1500 грн

ЯК ВИРІШИЛИ ВДОСКОНАЛИТИ БОТ?

- продавати косметику через безкоштовну консультацію щодо користування нею.
- надсилати поради від професійного візажиста. Створити новий канал особистої взаємодії з потенційними клієнтами. Заміна блогу, влогу.
- демонструвати експертність за рахунок офлайн зустрічей та навчальних івентів. Організовувати зустрічі аби підігрівати читачів з ціллю продажу платних майстер - класів.