Сучасні інструменти маркетингу

КЕЙС. Продаж через чат-бот в facebook messenger для магазину аксесуарів зі шкіри.

Чат-боти
Як продавати більше за допомогою бази переписок у facebook messenger.
На прикладі створення розсилок по клієнтам магазину з продажу аксесуарів з натуральної шкіри G. Store.

База в manychat - 538 (дані на 14.01.2020).
База в messenger (ті які не попали в чат-бот) більше 10000, яка збиралася більше 3 років. Це всі існуючі переписки з клієнтами.

Розсилка 29. 08. 2019 (фото нижче)

Кількість підписників - 252
% доставлених - 99.2 %
% відкритих - 98.4 %
% взаємодії через кнопки -18 %
% відписок - невідомо. (в даній розсилці не було кнопки "відписатися")

Час на створення розсилки: приблизно 1.5 - 2 години

Детально про ЧАТ-БОТ для розсилок по клієнтам.


На початку чат-бот був приєднаний до сторінки з простою ціллю - зібрати людей в базу. Клієнти писали менеджеру аби отримати консультацію по виробам і автоматично потрапляти в базу manychat.

Для збільшення продажів було створено декілька розсилок з унікальними пропозиціями спеціально для підписників чат-боту. Таким чином ми виокремлювали підписників персональним офером та розсилка не носила характер спаму. Взагалі, клієнти, які вже переписувалися зі сторінкою ФБ позитивно сприймають розсилки. Це можна відслідкувати по малому відсотку відписок, великому % відкриття листів та взаємодії з повідомленням. Після отримання розсилки клієнт може автоматично оформити замовлення або запросити в чат живого менеджера для додаткової консультації.

image

Розсилка 29. 08. 2019

Що за дані на фото в правій частині:

252 - кількість підписників, яким розіслали торгову пропозицію. 
250 - скільки людей пропозицію отримало (бувають що деякі акаунти вже деактивовані).
246 - стільки людей відкрило наше повідомлення та прочитало його.
45 - людей клікнуло на пропозицію.

P. S. Деякі підписники не клікали, а просто писали питання вручну, тому ця статистика не врахована.



Розсилка 02. 12. 2019

image

Що саме розсилалося?

В розсилку розмістили фото товару з цінами та коротким описом. Підписники можуть отримати більше фото натиснувши кнопку. Якщо клієнту все зрозуміло - він може отримати відразу карту для передплати за товар та інструкції для повного оформлення замовлення прямо в facebook messenger.

image


Також, клієнтів, які бажають сплатити товар, можна перенаправляти на сайт для оформлення та оплати або відразу на сторінку онлайн оплати за товар.


image




Для чого ще збирати базу:
- розсилка новин компанії.
- індивідуальні пропозиції в залежності від клієнта. Всіх підписників можна сегментувати за допомогою тегів під час їх взаємодії з розсилками.
- розсилка індивідуальних привітань.
- секретні розсилки з лімітованими колекціями товару.


Як перевести базу в manychat?
Розіслати вручну всім повідомлення та запросити в чат-бот для оперативного отримання інформації. Запросити можна також через якийсь бонус чи подарунок. Так люди переходитимуть в чат-бот активніше.

Розсилати запрошення вручну треба з інтервалом 10-20 запрошень за хвилину. Після цього бажано робити перерву на 1 годину. Не більше 500 запрошень в день. Ці інтервали відпрацьовані з особистого досвіду, офіційного підтвердження від facebook немає. Але коли ви розсилаєте однакові повідомлення дуже часто - це сприймається як спам. Тому треба обмежувати ці дії самостійно.