Сучасні інструменти маркетингу

Автоматизуй це!

Чат-боти
Привіт!
Мене звати Олексій Медведєв.
Я фанат автоматизації в інтернет маркетингу.

image

Впевнений, що ви б залюбки погодилися доручити професіоналу пошук нових клієнтів аби займатися своєю улюбленою справою та обслуговувати клієнтів.

Але потім виникає інше питання. А як з цими клієнтами підтримувати спілкування для генерування повторних продажів?

Вирішити це все вам допоможе чат-бот, про який зараз я і розкажу. Ви зрозумієте як чат-бот може приносити більше грошей для вашого бізнесу.


ЩО ТАКЕ ЧАТ-БОТ FACEBOOK MESSENGER?

Це запрограмований людиною автоматизований сценарій спілкування, в який людина потрапляє прямо у facebook messenger. Цей сценарій може бути найпростішим з функцією отримання телефону клієнта для подальшого зв'язку для уточнення деталей. Або ж може містити багато варіантів відповідей клієнта з функцією прийому он-лайн платежів. Можливостей у бота багато.

По суті, це - он-лайн помічник, який відповідає за вас на питання та в автоматичному режимі прогріває підписника. І його місією є автоматизація рутинних питань та спрощення роботи з клієнтами.


МОЖЛИВОСТІ БОТА.

1 - Розповідає про ваш бізнес
Бот відповідає на основні питання 24/7. Ці питання запрограмовані та їх кількість обмежена тільки вами. Ви можете завантажити тільки основні питання, а можете туди вмістити всю свою нову колекцію одягу.

2 - Приймає замовлення автоматично
Часто замовлення клієнти залишають вночі. А так як багато покупок здійснюється саме через соц мережі, вам потрібен менеджер, який відповідати на питання клієнтів. Його роль виконуватиме чат-бот. Також можна зробити інтеграцію вашого сайту з ботом, з яким також спілкуватимуться відвідувачі сайту.

3 - Робить автоматичні корисні розсилки
Може розсилати інфо після вашого спілкування. В сам бот ви можете вставити посилання на різні ресурси, в залежності від того як побудований ваш діалог. Наприклад, фітнес-тренер може надсилати корисні вправи підписникам.

4 - Прогріває в спілкуванні
Після потрапляння клієнта до вас в чат його можна позначити в залежності від тематики яка його цікавила і розсилати релевантну його інтересам інформацію. Таким чином, якщо людина не купляє відразу, її можна прогрівати розсилками, в яких ви розповідатимете про інші переваги вашого продукту або інше.

5 - Генерує повторні продажі
В процесі спілкування довіра у клієнта стає все більше до вашого товару чи послуги. І він неодмінно захоче повторити покупку. І не забувайте пропонувати постійним клієнтам інші товари. Такі, які вони у вас ще не купляли. І пам'ятайте, не завжди треба починати зі знижки. Для покупки нового часто треба просто розповісти доступно про продукт. А продати повторно той самий продукт можна нагадавши клієнти за нього.  


ЯКИЙ РЕЗУЛЬТАТ БІЗНЕС ПІСЛЯ ІНТЕГРАЦІЇ БОТУ?

1 - Автоматизується прийом замовлень
2 - Клієнти збираються в базу
3 - Клієнти завжди про вас пам'ятають
4 - Автоматизується автоматичний прогрів підписника
5 - Автоматизуються повторні продажі
6 - У клієнта росте довіра до вашого бізнесу через корисні розсилки
7 - Економите час на спілкуванні з клієнтом
8 - Економите гроші на З/П менеджеру
9 - Не губиться лід за рахунок отримання інформації моментально
10 - Здешевлується отримання потенційних клієнтів


ПРИКЛАД.

Уявіть. Ви закінчили робочий день в 19.00 а в 21.00 у вас приходить лід на сторінку фб в хоче консультацію. Ви не відповідаєте, клієнт продовжує шукати та уходить до конкурента.

Другий варіант
Бот відповідає і на ранок ви маєте лід, який вже гарячий. Він отримав основну інфо. І навіть якщо він не сплатив відразу он-лайн, він готовий це зробити після уточнення деталей.

Після здійснення покупки ця людина залишається у вашій базі (якщо самостійно звідти не видалиться) та у вас є можливість продовжити з нею спілкування (взяти відгук, зробити повторну продажу). Але не перестарайтеся баби від вас не відписалися. Тоді ви втратите контакт та доведеться знову вливати гроші в рекламу аби повернути старих підписників або отримати нових "холодних".


ВИСНОВОК.

І так можна робити в різних сферах. Продавати тури, їжу, нерухомість.

Продовження з ідеями щодо використання ботів в різних бізнесах написав в своєму інстаграміПідпишіться та читайте.

Головна сторінка FIX Agency

ПРОТЕСТУВАТИ ЧАТ-БОТ В FACEBOOK MESSENGER